Sider

tirsdag 19. april 2011

Første frokost i vårt nye hus:-)

Da har vi endelig fått lov og flytte inn i huset vårt som har stått og ventet på oss siden november.
Utrolig deilig med sine egne ting!
Vi har flyttet 6 ganger siden vi kom hjem fra Gran Canaria i juli, bodd i kofferten rett og slett, så nå var det på tide å flytte inn.
Nå nyter vi livet i det nye huset og her ser dere bilder fra vår første frokost i vår nye spise stue:-)








Jeg skal legge ut bilder av huset når jeg har fått litt orden på ting og tang!
God påske alle sammen:-)


post signature

5 kommentarer:

  1. Nydelig, Kine! Jeg kommer på besøk neste gang jeg er på de kanter. Kos dere og nyt øyeblikkene! Klem:)

    SvarSlett
  2. Det høres bra ut, du er hjertlig velkommen:-)

    SvarSlett
  3. Så kjekt for dere å endelig kunne flytte inn.
    Ser jo ordentlig koselig ut dette!
    Ser at dere har en fantastisk utsikt også!
    Kos dere i nyehuset;) Riktig god påske;)

    Klem Tove

    SvarSlett
  4. Her har vi det koselig ja:-)Begynner å komme på plass nå!God påske:-)

    SvarSlett
  5. Endelig Kine. Glad på deres vegne. Det var jammen på tide dere fikk komme inn i det nye hjemmet deres. Men, den som venter på noe godt venter ikke forjeves ;) Det ser ut som dere får det ordentlig fint. Gleder meg til å komme ut til dere og se :)
    Ha det fint så lenge.
    Trude :)

    SvarSlett