Sider

onsdag 13. april 2011

Gravide bilder. Uke 31:-)

Hei og hopp:-)

I dag fikk jeg meg et speilrefleks kamera av min kjære:-) Hadde ønsket meg det lenge og ble kjempe glad:-) Sony alfa 390.
Nå kan jeg ta masse fine bilder av ting og tang!
Hvis det er noen som vet om noen gode redigeringsprogram for nybegynnere så gi meg bedskjed.
Bør være enkelt! lurer også på hvordan man kan få underskriften sin på bildene sine, noen som vet?

I forbindelse med at jeg fikk meg nytt kamera, bestemte vi oss for å rigge i stand et lite foto studio og ta noen fine gravide bilder! Er veldig fornøyd med resultatet, når man tar i betraktning at ingen av oss har ærfaring med et slikt kamera:-) Ser jeg har mye å sette meg inn i!
Her er resultatet:-)


















Slik ble bildene, og jeg er veldig fornøyd:-) Jenten vår reagerte hver gang vi blitset på magen:-)

Jeg skal virkelig kooooooose meg med mitt nye kamera fremmover:-D

1 kommentar:

  1. Grattis med nytt kamera! Nå blir det virkelig gøy å ta bilder tenker jeg:)
    Flotte gravidebilder av deg. Ikke lenge igjen nå!!!
    Ønsker deg en riktig God Påske:)
    Klem Tove

    SvarSlett