Sider

søndag 15. mai 2011

Kjøkkenet vårt:-)

Nå har vi begynt å komme på plass her i huset vårt:-) Har mye og gjøre for tiden med 4 eksamener som skal i boks og masse som skal fikses før lille jenten vår kommer!:-) Derfor har det vært litt lite aktivitet her på bloggen.
Vi koser oss vertfall masse her i huset:-) Tror ikke vi kunne flyttet inn på et bedre tidspunkt en nå, sommeren kom jo på dagen når vi puttet bena innenfor døren;-)herlige herlige vår og sommer;-)

                                                    Her ser dere bilder fra kjøkken og spisestue:-)

                                   Slik kan det se ut kl 07.00 om morgenen:-)Er det ikke herlig?


 


      Kattene våre Selma og Lucie koser seg i solen:-)                                       
                                          
Spisestuen. 
Stolene er fra Ikea med ben av eik. Bordet kjøpte jeg brukt, det er også i eik.



                                Nyter en deilig frokost på terrassen:-) Kan livet bli bedre en dette?


                                                                      Lucie koser seg i sitt nye element!


    Når varmen kommer, kommer også hav disen. Syntes det var stilig å se, kommer så fort og plutselig.


                                         Her nyyyyyyter jeg litt sol, varme og IS på terassen:-)


                                                                    Mens Rahulan nyter en ISkald øl;-)


                                         Kjøkkenet er fra Norema og er i hvit med trestruktur.
                                      

         Flisene er i hvit mosaikk. Var så heldig å få hjelp av min far og bror med å få dem opp:-)


                                                                           Kjempe fornøyd med flisene:-)



Kjøpte denne fine brødboksen på jobben til en veninne av meg:-) En malings butikk som har startet med interiør gjenstander også, husker ikke hva navnet på butikken er nå, men den ligger på Sartor senter på Sotra.





Liker stasjonen med ovn og mikro;-)












Fikk denne popcorn skålen av to veninner.Kjempe fornøyd:-)


Jeg elsker blomster, så nå som våren absolutt har kommet var det bare å dra og kjøpe:-)


                                                       Kjøpte denne vegg vasen på indiska.



Fikk disse nydelige blomstene av et vennepar av oss:-)










                                                                        Kveldskos:-)
Kuteppet fant vi på living etter å ha leitet lenge etter et lyst kuteppe. Var kun dette ene som var så lyst;-) 





Speilet fikk vi fra min mor til jul og passet perfekt over sjenken:-)

Sjenken var jeg så heldig å få av min tante. Det er opprinnelig fra 70- tallet og har vært både brunt og rødt. Jeg malte det hvit. Måtte male over det fem ganger for å få det fint. Kjempe fornøyd med resultatet:-)


                Bildene er tatt i flere omganger. Håper det var inspirerende. God helg til alle:-)

post signature

2 kommentarer:

  1. Utrolig herlig den kommoden, eller gamle sjenken du har der :D Veldig nydelig kjøkken ;) klem fra gamletingretten

    SvarSlett
  2. Fantastisk utsikt du har!! Elsker å se sjøen, jeg gjør det fra mitt kjøkken også!

    Klem

    SvarSlett