Sider

søndag 29. mai 2011

Ikke lenge igjen nå:-)

Uke 37 + 5


Ja nå er det ikke lenge igjen til prinsessen vår kommer og vi gleder oss kjempe masse:-)
Har hatt det travelt med både innflytting og eksamener for tiden, så tiden har gått kjempe fort! Ikke lett å konsentrere seg med eksamen som høygravid, men bedre å få det gjort nå enn å ha de hengende over meg i permisjonen. Har min siste eksamen nå på onsdag 1 juni, så er jeg endelig ferdig for denne gang:-) Skal bli så deilig med ferie og permisjon nå, trenger det virkelig:-)
Vi har fått gjort det meste klart til lille jenten vår er her, så nå kan hun bare komme:-)
Baggen står ferdig pakket og klar;-)




Kan si at jeg føler meg ganske sprekkeferdig ja, kan vel ikke bli så mye større nå eller???

Formen min er ganske bra og det har den vært stort sett igjennom hele svangerskapet:-) Men har den siste mnd begynt å bli ganske tungt med både pusting, soving, sure oppstøt og i det hele tatt bevege meg! Bena mine ligner litt for mye på michelin mannen:-S Ikke et pent syn for å si det sånn, men heldigvis forsvinner det ekstra vannet i kroppen etter fødsel:-) Det meste er litt vanskelig og tungt nå, så skal bli godt å få henne ut etterhvert!
Er uansett ikke lenge igjen, så får bare smøre meg med tolmodighet:-)


Ha en fortsatt fin søndag:-)

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar