Sider

torsdag 24. november 2011

Ny lampe.


Ny lampe i spisestuen.

Hos oss er det travelt for tiden, så blir ikke alltid like mye tid til blogging!Men prøver å få skrevet et innlegg i ny og ne:-) Jeg har eksamen nå 16des, så tiden går for det meste til lesing, så det skal bli godt å bli ferdig:-)
For en stund siden fikk vi endelig hengt opp lampen som har lagt å ventet siden vi flyttet inn, og ble strålende fornøyd med resultatet:-)
Lampen kjøpte vi hos Living.








Her er bilder av de nydelige rosene min mann fikk til bursdagen sin, fra meg..thihi;-)









Nå nærmer det seg advent´s tid og det gleder jeg meg til. Da blir det mye innekos, med god mat, drikke og familie kos:-) Gleder meg til å pynte til jul, ikke lenge til nå:-)

Ha en skikkelig god kveld og natt folkens:-)
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar