Sider

tirsdag 29. mars 2011

Mitt første innlegg i min nye blogg:-)

 Ja nå har jeg også fått meg blogg, har tenkt på det en stund og i kveld passet det.
Bor for tiden hjemme hos min mor mens vi venter på at huset vårt skal bli godkjent av kommunen. Vi hadde egentlig innflytting 1 november 2010 og enda ikke kommet inn:-S
Det er svært fustrerende at kommunen bruker så lang tid på å godkjenne innflytting, men vi får jo bare smøre oss med tolmodighet. (bare vi kommer inn før vår lille prinsesse kommer)
I mellomtiden kan jeg legge ut noen bilder fra huset (bilder under bygging, huset er ferdig nå)
Bilder av det ferdige resultatet kommer etterhvert.
Utsikten er det vertfall ikke noe å klage på;-)


 Master bedroom:-) Dette var underveis i byggeprosessen, nå er det ferdig, legger nye bilder ut snart



 Denne har kommet på en vegg i stuen:-)



                                                                     Bad.
                            Vaskerom.                                                       
                                                                     Spisestue.

                                                                  Kjøkken.
                            Stue.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar