Sider

onsdag 30. november 2011


Jul i hus:-)

Nå er endelig julen her:-)Ååå, så fint det er!
jeg bare elsker julen og alt med den, kosen, pyntingen, pressangenene, maten, julesangene og familiebesøkene:-)Jeg er rett og slett en veldig tradisjonell dame når det kommer til jul:-)Alt må være som den alltid har vært, julenisser, pinnekjøtt, julesokk og masse stearinlys:-)
Jeg blir nok ikke bedre nå som vi har fått en datter, jeg kommer vel til å skjemme henne litt bort ja:-)Det blir ikke noe julekalender eller julesokk på henne dette året så klart, men kanskje neste jul:-)Gleder meg til hun er stor nok til å vite hva det er, og se at hun gleder seg:-)

Nå har jeg fått opp julepynten, og det har blitt riktig koselig:-)Vi har litt mangel på julepynt siden vi har bodd i utlandet så mange år, men det er vell sånn at man år på år hamstrer inn mer og mer julepynt, så dette året får det være greit med det vi har.Vi har selvsagt vært og kjøp litt, men mye av det vi har var pynt jeg hadde før jeg flyttet til Gran Canaria!Ikke alt kunne brukes, men noe gikk absolutt ann:-)









Ha en fin kveld:-)






post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar