Sider

onsdag 4. januar 2012

Nyttårsbordet.


Godt nytt år alle sammen:-)
Legger her ut noen bilder fra nyttårsbordet:-)




Vi har desverre ikke noe pent middags service men jeg syntes det ble ganske bra likevel. Man må jo gjøre det beste ut av det man har:-)
Pyntet med forskjellige hvite og glass telys lykter, snøpulver, kongler og kvister fra hagen, julekuler i sølv og sølvfløyter.





Veldig enkel og flott pynt fra naturen:-)







Mannen min, og jeg;-) var kjempe fornøyd å få disse øl glassene på 50% i romjulen:-)
Han hadde ønsket de en stund, så det var stas å få de på salg.



                         


Da var nyttårsbordet klart og pinnekjøttet står og damper, så nå kan bare gjestene komme:-)

Nam nam nam:-)





Legger også ut noen bilder fra juletreet vårt.

Er kjempe fornøyd med treet vi valgte, det drysser ikke, det lukter kjempe godt i hele stuen av det og ikke minst ser det fantastisk ut;-)


Vi hadde veldig lite trepynt fra før, så vi mått ut å kjøpe nytt. Veldig greit egentlig, for da fikk jeg det i en type stil, noe som ble veldig fint!Er noe rød pynt innimellom, som jeg hadde fra før, og det er greit, for det skaper litt tradisjonell look, selv om jeg liker mer den sølv grå julen. Fikk tak i mange fine kuler på Living og Ikea, + noen fine hos Søstrene Grene. 









Valgte små lys på treet, noe jeg ble veldig fornøyd med. Lager et mye koseligere lys og elegant look, enn de store tradisjonelle lysene.


Jeg syntes alltid det er like trist å ta ned julepynten, men sånn er det jo bare! Alikevel har vi absolutt noe å se frem til, vi reiser faktisk til Gran Canaria 20Januar og skal være der i hele 11uker:-D Det skal bli helt herlig, sol, varme, bading og god mat;-) Er tilbake i April, en helt perfekt tid å komme hjem igjen på:-) 
Skal prøve og få blogget litt på turen, men har ikke nett tilgang der vi skal bo, så får se det ann hva jeg får til.

Ha en fortsatt fin dag til dere alle:-)






post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar